zondag 15 januari 2012

Wil iedereen nog een gelukkig nieuw jaar wensen en alvast een korte update geven.

Hetnschilderij naschilderen staat even op een laag pitje, maar dat komt wel weer. Op dit moment ben ik bezig met hetnuitwerken van een nachtelijke gedachtenspinsel. Dit keer is het tekstueel en niet iets met verf. Ik ben begonnen met het beschrijven van een personage en daarna de verhaallijn. Deze is eerst heel grof, een soort schets, en je herschrijft hem elke keer met wat meer details. Dit was voor mij een nieuwe manier van werken en het bevalt goed. Nu ik de verhaallijn heb ben ik begonnen met het beschrijven van de eerste dialoog, zodat ik een richting heb als ik ga schrijven.

Verder heb ik een doek gekocht en heb ik heb enkele grondlagen gegeven, zodat ik er met oliecpastelkrijt op kan werken. Ik gebruik normaal gesproken papier, maar ik wilde dit graag een keer proberen.

Wordt vervolgd in een hopelijk geweldig 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten